sexta-feira, 10 de agosto de 2007

"Breathe Me"

Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame


Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me


Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
I've lost myself again and I feel unsafe


Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me
(Sia Furler)



1 comentário:

Anónimo disse...

Ele há coisas...!!!

Às vezes deviam pagar direitos de... Bem, não de autor, mas de indicação, de recomendação...
É isso: "Direitos de Recomendação".

Se percebesse alguma coisa de tribunais, advogados e essas coisas, ainda te processava... mas também, só o ter de recorrer, contactar, conviver com advogados... Que espécie essa... Não vale o esforço!

Fica a letra, a melodia... a Música